Searching...
wtorek, 25 listopada 2014

Koty łączą ludzi

To jest niesamowite jak koty potrafią łączyć ludzi. Forrest zamieszkał z nami w lutym,  Bohun w sierpniu. Oba pluszaki są kotami rasy brytyjskiej. Chcąc więcej wiedzieć o tej rasie zalogowałam się na forum, które prowadzą wspaniali ludzie z pasją. Na tym forum żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi. Okazało się, że Ci miłośnicy kotów, nie tylko pomagają sobie w sprawach swoich kocich pociech, ale dzielą się też bardzo osobistymi sprawami. Wspieramy się zarówno w trudnych jak i szczęśliwych chwilach. Dzielimy się tym co nas smuci i daje radość. Kilka osób poznałam osobiście. Choć wcześniej nigdy się nie spotkaliśmy to miało się wrażenie, że dobrze się znamy :-)
Tak oto, ja z ciężką depresją zaczęłam dzięki kotom otwierać się na ludzi. Nie tylko wirtualnie, ale i spotkaniami twarzą w twarz. To właśnie ludzie (starzy i nowi znajomi) wspierali mnie przy otwieraniu bloga, podpowiadali jak zrobić dobre zdjęcie kotom, to ludzie podsuwają pomysły i pomagają nam odkryć siebie na nowo. Ludzie dają nam inspiracje.
To wszystko bardzo pomaga mi wygrać z chorobą.
Dlatego teraz ja chciałabym zachęcić wszystkich do otworzenia się na ludzi. Nie bójcie się prosić o
pomoc. Wiem, że osobie z depresją jest ciężko, ale od czego są przyjaciele? Jeśli ktoś z Waszych bliskich ma ten problem, pomóżcie mu. Pomóżcie mu otworzyć się na ludzi. Ja to zrobiłam, choć nie było to łatwe, ale się udało i czuje się z tym znacznie lepiej. Jest mi dużo łatwiej przejść przez te ciężkie dni. Uwierzcie mi, że jest bardzo wielu ludzi, którzy chcą nam pomóc. Wystarczy powiedzieć, że mamy problem, że jest nam ciężko, że potrzebujemy rozmowy, wsparcia. Oni się znajdą i nam pomogą.

Nawet koty wiedzą, że trzeba sobie pomagać. Chociażby w umyciu futra :-)


Share This To :

4 komentarze:

  1. To forum jest jedyne w swoim rodzaju :) Wspólne pasje zawsze łączą i to jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda. Koty łączą ludzi. Ja również się o tym przekonałam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No przecież ja od zawsze mówię i pisze ,że koty są magiczne i niesamowicie wpływają na nasze życie x-) ,a forum(c) to wyjątkowi ludzie pozytywnie kocio-zakręceni ,a wiec zupełnie, zupełnie inni :-)

    OdpowiedzUsuń